Blommstar

Alla inlägg under februari 2015

Av Wilma Davidsson - 3 februari 2015 21:53

hej! Jag hoppas att ni har gillat min blogg men jag kommer att stanna/sluta med denna bloggen jag vet inte när jag kommer blogga på den igen men det blir väl om ett långt tag kanske 1 månad eller 4, jag vet inte.
Men jag kommer fortfarande att ha kvar och blogga på min andra blogg. Jag valde att stänga ner denna bara för att jag har mer besökare på den än på denna.
Ni kan söka på min andra blogg: www.Wimman.Devote.se
Hoppas ni gillar den med.
Jag kommer bara att blogga på den bloggen numera.
Tack!
Hejdå
Av: Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 1 februari 2015 00:22

Hej! Idag har jag och min bästis Ella varit i pulkabacken och haft jätte kul. Jag har kollat på film och varit inne på Youtube när jag kom hem.
Nu ska jag nog sova för att klockan är ganska mycket nu enligt mig.
Inläggen denna veckan kommer upp på tisdag, onsdag och fredag.
Godnatt & Hejdå:)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards