Blommstar

Alla inlägg under oktober 2014

Av Wilma Davidsson - 31 oktober 2014 20:03

Idag så har jag varit på bio, ätit på resturang och åkt gokart.
I så är vi hos några vänner. Jag har inte ridit idag. Jag åker till pappa imorgon på förmiddagen. För att det blir så sent idag. Men i alla fall så har jag inte så mycket att blogga om.
Hejdå:)
Av: Wilma Davidsson?

Hej

Av Wilma Davidsson - 31 oktober 2014 10:53

Nu så har jag vaknat. Idag så ska jag inte rida flr att det är lov. Idag ska jag hitta på något med mamma, kanske bio.
Jag har inte bloggat på lovet för att det har varit lov. Nu så ska jag gå upp i alla fall, jag vaknade klockan 07.57
Hejdå

Av Wilma Davidsson - 24 oktober 2014 23:09

Nu så är jag trött. Idag så har jag ridit. Jag fick Zimsa som jag ville.
Jag är ju väldigt trött nu så det bli nog inte så långt inlägg nu, men jag bloggade ju på morgonen idag. Men nu så måste jag sova i all fall, så ni får ha det så bra.
Hejdå:)?

Av Wilma Davidsson - 24 oktober 2014 06:58

Nu så ska jag snart till skolan. Idag ska jag och Emilia rida. Jag önskade att jag skulle få Zimsa så vi får se om det blir så. Idag vill jag hoppa och galoppera helst vill jag nog öva dressyr. Men nu så ska jag i alla fall äta frukost. Jag ska till min mamma ikväll. Jag kommer kanske att blogga ett lågnt inlägg idag efter skolan i så fall tror jag eller så blir det nu, ikväll. Jag vet inte.
Men nu så ska jag i alla fall sminka mig och äta frukost.
Hejdå?

Av Wilma Davidsson - 23 oktober 2014 19:44

Nu har jag varit på uv. Det var kul som vanligt. Imorgon kommer ett lågnt inlägg. Jag kommer alltid att blogga ett lågnt inlägg på fredagar sedan så försöker jag att blogga varje dag. Men i alla fall så ska jag åka hem från uv nu.
Hejdå??

Hej

Av Wilma Davidsson - 22 oktober 2014 17:08

Jag har varit i skolan idag. Jag ska till gränden klockan 17.15 fast det börjar klockan 17.30
Men i alla fall så ska jag rida på fredag och jag ska vara med Emilia också. Jag kommer att blogga ett långt inlägg på fredag och det kommer jag alltid att göra. Titta hjärna in på min andra blogg men jag kommer att blogga på denna bloggen också. Jag tänkte så här att jag har ju haft denna bloggen så länge så jag tänkte att den nya bloggen kunde vara som en fortsättning typ. Men i alla fall jag kommer att blogga på båda.
Min nya bloggs namn är: www.Wimman.Devote.se
Min lärare Robert läser min blogg ibland och det är så pinsamt.
Min nuvarande bok, kommer bild.
Hejdå!!:)

Så blir det när man är på träslöjden.

Av Wilma Davidsson - 20 oktober 2014 17:54

Nu så sitter jag vid datorn och bloggar jag funderar på om jag ska göra en ny blogg och inte blogga mer på denna blogg. Jag tnker om jag vill ersätta denna blogg med en annan. För att jag har haft den här bloggen sen jag var 9 år och nu är jag 11 år.

Jag funderar på om jag skulle kunna ha den på Devote.se och då skulle jag vilja heta Wimman så länken till det ska i så fall vara www.Wimman.Devote.se Men det kanske är upptaget?

Men ja, det var väl allt för idag. Hejdå!!:) Av: Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 17 oktober 2014 22:31

Nu så bloggar jag fast jag måste sova. Jag har varit på kalas hos Ida. Jag och Emilia har ridit idag, jag har varit i skolan. Men jag kanske bloggar mer imorgon för att jag är ju väldigt trött nu. Hejdå?

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards