Blommstar

Alla inlägg under november 2013

Av Wilma Davidsson - 16 november 2013 10:18

Jag har ju inte bloggat så mycket det senaste väckorna. Men jag har faktiskt fullt upp. Jag har skolan en ny blogg som jag bloggar mycket mer på och jag går på ridning i Stackebo också spelar jag innebandy på fredagar samtidigt som jag rider. Men jag ville i alla fall bara skriva det till er så att ni vet. Jag läser en jätte bra bok
, jag har alldrig i hela mitt liv läst en så tjock bok utan att hoppa över sider. Jag är så glad för min egna skull. Men om ni gillar vad jag skriver och vill att jag ska blogga oftare så kan ni läsa eller bara kolla på min andra blogg lite snabbt. Jag kan skriva en länk till er.
www.Wimellis.bloggo.nu
Men i alla fall jag Louise och pappa ska åka på bio idag. Det ska bli så kul. Vi ska kolla på Turbo. Den handlar om en snigel som vill kunna åka snabbt och vara med i massa tävlings lopp, men en dag så åker han in i en bil och andas in alla avgaser och kan sedan åka lika snabbt som en snabb bil. Men man kan kolla på trailer också ju. Men det var allt för denna morgon kanske bara kommer att blogga mer idag. Jag tror det i alla fall men vi får se.

Först em bild på det allra bästa kompisarna i världen och sedan på min utsikt igenom fönstret:)
Ha en bra dag:)

Av Wilma Davidsson - 11 november 2013 20:34

Nu så är det bara en liten stund kvar tills jag ska gå och lägga mig. Jag ska lägga upp en bild på en fin blomma jag planterade den för 2 väckor sedan. Jag ville bara berätta det för er. Men det var väl allt för idag:):)<3

Hejdå och GodNatt

Puss & kram

Av Wilma Davidsson - 9 november 2013 20:12

Jag har ju inte bloggat på ett tag nu. Det är för att jag har startat en ny blogg som heterWimellis. Jag kan skriva en länk till er så att ni kan komma till min blogg på direkten. www.Wimellis.bloggo.nu♥ ♥ ♥

Jag har inte bloggat så mycket bara för att jag har haft fullt upp och jag har ju startat en sprillans ny blogg. Jag ville bara säga det till er.




Av Wilma Davidsson - 8 november 2013 13:28

Nu så är jag i skolan och har elevensval. Jag har valt blogg. Jag ville bara skriva det och jag uppskattar värkligen att ni vill läsa eller kolla på min blogg.

Av Wilma Davidsson - 3 november 2013 09:36

Idag så har jag sovit över med Hanna:)
Men jag ska hem om en stund och imorgon så ska jag gå till skolan. Jag ville bara skriva det till er så ni vet lite vd jag gör idag. Jag kom precis på att ni kanske skulle vilja veta vd jag och Hanna gör i alla fall så har vi ätit frukost nu och nu så kollar vi lite på tv!

Av Wilma Davidsson - 2 november 2013 11:39

Nu så är jag hos Hanna och Camilla. Vi har fikat lite. Nu kommer en bild på fikat. På fredag så ska jag gå på disco, ska bli så himla kul:)

Av Wilma Davidsson - 1 november 2013 18:55

Nu så är jag me Amir på gränden. Skulle bra blogga lite snabbt. Jag kommer bara kanske blogga mer idag:)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards