Blommstar

Alla inlägg under februari 2014

Av Wilma Davidsson - 22 februari 2014 17:15

I fredags så red ju jag och Emilia. Det var kul. Emilia hade en häst som heter Esmeralda och jag hade en häst som heter Kurre. Jag kan visa en bild på Esmeralda, den hästen Emilia hade och hästen Kurre som jag hade.

Detta är hästen Esmeralda.

Och det här två bilderna är på Kurre.

Hejdå Puss & Kram????????????????

Av Wilma Davidsson - 15 februari 2014 22:56

Jo, så här är det idag så ska jag sova i min stora syster Louise rum. Äm, nu så är hon ute med några av hennes kompisar men hon ska komma hem sen någon gång i alla fall.
Men jag skulle bara kolla bloggen lite och så. Men nu så har det gått en månad så nu kommer jag kanske inte svara på så många kommentarer men jag ska väl kolla kommentarerna i alla fall. Men ni får ha det så bra!
Hejdå
Puss & Kram
// Wilma Davidsson??????

Av Wilma Davidsson - 13 februari 2014 12:30

Nu så har jag varit på min pappas jobb och städat?.
Kommer inte på maken att jag ska höra det en gånger till i Februari?.
Men i alla fall så ska jag pappa och Camilla åka och bada i Gnosjö badhus. Men först så ska vi äta lite middag:)...
Hejdå puss & kram

Av Wilma Davidsson - 10 februari 2014 19:32

Idag så har jag gjort väldigt mycket. Jag har varit hos min farmor, vi åkte till mossen h kollade på örn atning.

Jag red i fredags på en häst som heter Kurre och han är väldigt lung och snäll. Jag ska försöka att lägga upp någon bild på när jag ryttar, rider eller innan jag ska rytta Kurre nästa fredag, alltså när Kurre står i boxen med grimman på sig. Men jag vill inte lova någonting, men jag ska verkligen försöka att lägga upp några bilder. Bilderna kommer i så fall nog inte upp direk, dom kommer nog upp när jag har kommit hem i så fall. För att jag hinner inte stå vid mobilen när jag rider, står i boxen med Kurre eller i alla fall så vill jag inte stå med en iPhone 4s i massa hö och bajs.



Av Wilma Davidsson - 9 februari 2014 11:47

Nu så är jag i Värnamo med min pappa och Camilla. Vi äter lite fika på Stigs, Gött:)
Sedan klockan 12.00 så ska vi till Åhléns och köpa en sminkborste till mig, för att min andra nya puderborste fällde så himla mycket strån så ja, så är det. Men i alla fall så ska vi gå snart, hoppas att nu får en bra dag!:)
// Wilma
Puss & kram<3

:(

Av Wilma Davidsson - 8 februari 2014 10:25

Jag hade bloggat väldigt mycket men inget hade kommit upp jag är så ledsen. Men jag har galopperat för första gången på en häst som heter Zimsa, igår så kratsade jag hovarna själv på en höst som heter Kurre. Men jag har haft det väldigt bra.
Jag har fått en iphone 4s, så nöjd.
Ingen av mina kompisar kan vara med mig idag heller, men Hanna kanske kan vara med mig idag men först så ska hon packa till Norge.
Men i alla fall så ska jag hitta på någonting kul idag hoppas jag:)
Vi får se vad det blir.
Om ni vill veta detta så fortsätt att läsa, Spotify är nu gratis och man kan lyssna på vilka låtar man vill på mobilen, iPad, Samsung platta och så på datorn som det alltid är gratis!!:).
Men nu så har jag ingen ting att göra men jag kanske jag kolla lite på mobilen eller så ska jag nog kolla på tv'n så det så.
Vi får ju se hur det blir idag:)
Hejdå puss & kram:)<3

Nu så smälter snön!!:) jag vill att sommaren ska komma nu/snart.

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards