Blommstar

Alla inlägg under december 2013

Av Wilma Davidsson - 31 december 2013 22:44

Min kväll har gott lyckat en så länge, men i alla fall så har jag spelat bingo-lotto. Kommer bilder på min kväll.....

Av Wilma Davidsson - 31 december 2013 13:34

Jag har bytt rum för ett tag sedan. Jag bytte med min storebror Erik. Jag ville bara visa er hur jag har möblerat det okej. Hoppas ni får en bra nyårs kväll/dag.
Jag ville bara säga en sak till och det är att jag ska börja blogga på min blogg igen men ska fortfarande blogga www.Fotamedmig.Devote.se hejdå kommer att blogga mer idag eller i alla fall lägga ut lite bilder på hur min kväll ser ut dag hejdå pöösss!!!:)?

Min smink lucka i min byro hemma hos min pappa, resten är hos min mamma hejdå:)>3>3!!!;)

Av Wilma Davidsson - 15 december 2013 09:50

Nu så är det söndag och på söndagar så brukar jag gå på bubbel. Så idag så ska jag gå på Bubbel, hejdå Puss & kram:)!!<3

Av Wilma Davidsson - 14 december 2013 15:55

Hej! Idag så har jag tillbringat min tid hos Ebba K. Snart så ska min pappa komma och hämta mig hos Ebba. Sedan så ska min stora syster Louise ha några vänner hämma hos oss. Ha det så bra hejdå Puss & Kram:)!!<3

[Bild]

Av Wilma Davidsson - 2 december 2013 19:32

Nu så har jag gjort min engelska läxa. Jag ville bara skriva det och att jag mår bra. Men i alla fall så har jag börjat spela innebandy. Det är jätte kul. Jag har redan bakat peparkakor hemma och så har vi plockat fram adventljus stakarna i hälgen. Sedan så har jag tänkt på om jag vill att Ställa vår katt ska heta Kissie eller fort sätta att heta Ställa. Skriv en komentarså fall.
Det var väl allt för idag eller bara kanske för denna veckan. Hoppas att ni gillar denna blogg. Jag har ju inte bloggat på länge, om ni/du undrar så kan jag säga det till dig/er nu. Det är för att jag har väldigt mycket att förberädda mig innför julpyntet 2013-2014
Men jag försöker i alla fall så att ni/du vet det.



Täcken förklaring:)

:) = Glad min
- = Till
= Likamed
/ = Snesträck = Eller


________________________________________________________________________________


Puss & Kram. Hejdå:)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards