Blommstar

Alla inlägg under januari 2014

Av Wilma Davidsson - 25 januari 2014 21:55

Nu så är jag på det jag skulle på i helgen. Men det är ju roligt nu i alla fall och idag så har vi gått ungefär 7 mil.
Men ni får ha det så bra så länge, ja ska sova nu och jag kommer att lägga upp några bilder när vi matar Kungsörnen. Men bilderna kommer på söndag kl. 4-8
Hejdå och godnatt:)
Jag saknar Stella nu!!!

Av Wilma Davidsson - 24 januari 2014 15:14

Jag luktade på Emilias Vijtiria's Secret och det var en doft som jag värkligen gillade och den heter
Midnigt Dare jag vill ha den i Body Mist och så vill jag ha den i Body Lotion.
Kommer bilder snart!

Av Wilma Davidsson - 21 januari 2014 19:39

Jag ska bort i helgen jag ska vara borta med en klass kompis, vi ska åka till store-mosse och sova där hela helgen:)

Vi ska också mata Örnar:):)

Hoppas att det kommer bli kul!

Men nu så är min mamma på hocki och jag sitter då vid då darton nu.

Jag fyller ju år i sommar men jag har tänkt att jag ska ta lite bilder på vad jag önskar mig i födelsedags kalas.

 Jag ska lägga ut några bilder någon annan gång, men jag kan skriva vad jag önskar mig till er i alla fall.

1. Ridvantar

2. Ridväst

3. Victoria`s Secret, Love Spell och Pure Seduction!

                                            


4. Mat-lådor, med bild på

5. Tavel-ramar, 17cm lång, 12cm bredd

6. Garn, rosa, gröna, blå, vit, svart, olika färger?

7. Balsam-spray t.ex, H&M, Citty Gross, Lindex?

8. WunderBaum t.ex, Vanilj, Jordgubbe

9. Stift-pennor

10. Bedset, bild eller mönster på?

Hejdå

PUSS & KRAM

       // Wilma Davidsson


Av Wilma Davidsson - 20 januari 2014 19:56

Idag så har jag varit i skolan och sen efter det så var jag och badade i Värnamo:)

Sedan så åkte jag hem och åt lite kakor och sedan så åkte jag i min storebror Eriks bil, han har en volvo, den är röd och har många

Wunderbaum =   

Efter det så åkte jag, mamma, Louise, Matilda och Erik, till  McDonald´s

Ja, vad har jag mer gjort idag??

Jag sitter vid darton just nu i alla fall.!!!

Ska snart sova för att det är ju skola imårgon:/

Vad tycker ni om skolan, tyckte ni i skolan?

Om ni har några frågor som ni vill ha svar på?, i fall ni har det så ska ni helst skriva dom denna månaden = Jannuari:) Föra tt det är den månaden jag kommer att vara inne på denna blogg ganska mycket okej:)

Jag hoppas att ni har det bra där ni är nu!!

Men i alla fall så ville jag bara skriva vad jag har gjort idag och vad jag ska göra imårgon, Ja, nmu så ska jag säga till er vad jag ska göra imårgon!!

Jag ska vara med Ida och jag ska mer göra?...

Men pallar inte skriva så mycket mer, men jag gillar att skriva på darton och förhand.

Om det är så att jag har stavat / skrivit fel någonstans?, så hoppas jag att ni förstår i alla fall vad det står:)!!?

Jag skrev ju om ett par frågor innan lite längre upp i texten, i dom frågorna kan man skriva tillexempel=

1. Vilken är di favotit blomma?

2. Vilken är din favorit lektion?

3. Vad är din favorit färg?

4. Har du varit utomlands någon gång, så fall var?

5. Vem är din idol?

6. Vem är du kär i?

7. Kan du visa hur ditt rum eller hus ser ut?

8. Är du bra på matte?

9. Har du någon Victoria`s Secret, hur många?

10. Vilken skola går du i?

Bokwiet, hoppas jag att ni VAD jag hade Kunda Första skrivit van Alla val, nou jag Skriver Afrikaans.
Ganska het jag Språk Manga :)
Puss & Kram / / Wilma Davidsson

 Srev på Afrikaan`s

Av Wilma Davidsson - 19 januari 2014 13:21

Hej! nu så bloggar jag lite snabbt, men i alla fall nu så sitter jag vid darton och bloggar lite:9

 Jag ska säga en sak till er?

Jag galopperade för första gången i  mitt liv i fredags:) 17/1 v. 3

Jag galopperade på Zimsa, det är en häst i Stackebos Ridklubb:)

Jag kommer att försöka ladda upp lite bilder och videos på bloggen när jag galopperar.


 





Det är en bild på mig i Egyptien. Bilden togs i April 2013

Hoppas att ni har det bra där hemma:)!!!


 

Denna bilden togs, sommaren 2012:/


 

Denna bilden togs skolavslutningen 2013:) Jag är flicka som står själv med alla killar:):)!!:/ I am cool  






Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards