Blommstar

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

Fredag= Långt inlägg

Av Wilma Davidsson - 23 januari 2015 22:55

idag har jag ridit, varit ned Emilia, löst, varit i skolan, varit med Hanna och Ellen i 6:an, åkt till pappa.
Det är typ det jag har gjort idag:)
Jag har inget speciellt att blogga om idag. Jag är väldigt trött idag. Jag sover 22.15 då somnar jag tror jag och jg går upp 06.00 eller 06.40,
Det beror på om jag är hos mamma eller pappa.
Jag sover typ i 8 timmar.
Jag tycker att det är väldigt lite.
Jag här inte bloggat på ett tag för att jag har så mycket läxor och har fullt upp hela tiden.
Jag hålfe på att glömma bort att jag skulle blogga idag men jag kom på det sen.
Nu ska jag nog ta och krypa ner under mitt fina gosiga varma tecke:)
Godnatt & Hejdå
// Wilma Davidsson??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Davidsson - 3 februari 2016 19:07

Hej! Det var så sjukt länge sen jag bloggade på denna bloggen  . Just nu är jag 13 år och tränar ridning och cheerleading. Kan inte fatta att jag har bloggat så länge, för er som inte vet så bloggar jag på en blogg som heter: www.Wimman.Devote.se ...

Av Wilma Davidsson - 28 december 2015 22:02


Hej! Jag tränar ridning och cheerleading. Jag har skilda föräldrar, använder tandställning. Jag vill jobba som frisör, servitris eller stå i kassa. Singel?! Favoritfärgen är dimmig vit. Blond tjej på 12 vintrar som gillar att vara med vänner oc...

Av Wilma Davidsson - 17 oktober 2015 13:53


Hej! För er som fortfarande läser denna blogg så vill jag bara säga att jag bloggar inte på denna utan min blogg som jag använder nu heter www.Wimman.Devote.se ...

Av Wilma Davidsson - 31 maj 2015 14:31

hej! Idag är jag med min kompis Emilia. Jag mår fine. Har inget serriöst att blogga om.... ...

Av Wilma Davidsson - 8 mars 2015 13:56

Hej! Det var jätte länge sedan jag la upp ett blogg inlägg på min blogg men jag har faktist slutat att vara så strässad genom att bara blogga på en blogg. Jag kommer att lägga upp ett inlägg i månaden un gefär för att jag satsar mer på min andra ...

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards