Blommstar

Alla inlägg under januari 2015

Av Wilma Davidsson - 30 januari 2015 21:02

Hej! Nu ska jag och Ella gå till pulkabacken.
Hejdå

Av Wilma Davidsson - 30 januari 2015 20:57

Hej! Idag har jag varit i stallet, varit ned Emilia, varit med Ella, sover över hos Ella, dammsuga.
Kollar på tv.
Hejdå

Av Wilma Davidsson - 28 januari 2015 21:27

På fredag har jag studie dag och jag ska rida, vara med Emilia och kanske vara och sova över med min bästis Ella. Hon är jätte snäll??
Godnatt syns på fredag:) (bloggar då)

Av Wilma Davidsson - 26 januari 2015 21:35

Jag har fullt upp så jag kommer att blogga nästa gång på fredag.
Godnatt:)?

Av Wilma Davidsson - 25 januari 2015 21:35

Idag har jag varit med min kompis Ella i pulkabacken. Vi åkte snowracer, det var jätte kul, jag har duschat och läst och även kollat på tv idag.
Jag har inte gjort så mycket mer.
Nu måsta jag nog krypa ner i min säng. Godnatt

Av Wilma Davidsson - 23 januari 2015 22:55

idag har jag ridit, varit ned Emilia, löst, varit i skolan, varit med Hanna och Ellen i 6:an, åkt till pappa.
Det är typ det jag har gjort idag:)
Jag har inget speciellt att blogga om idag. Jag är väldigt trött idag. Jag sover 22.15 då somnar jag tror jag och jg går upp 06.00 eller 06.40,
Det beror på om jag är hos mamma eller pappa.
Jag sover typ i 8 timmar.
Jag tycker att det är väldigt lite.
Jag här inte bloggat på ett tag för att jag har så mycket läxor och har fullt upp hela tiden.
Jag hålfe på att glömma bort att jag skulle blogga idag men jag kom på det sen.
Nu ska jag nog ta och krypa ner under mitt fina gosiga varma tecke:)
Godnatt & Hejdå
// Wilma Davidsson??

Av Wilma Davidsson - 19 januari 2015 21:59

Nu ska jag sova, ville bara säga vad jag har gjort idag. Idag har jag lånat den bästa boken.
Det heter Glasbarnen och jag rekommenderar den verkligen.
Den handlar om mysterium och skräck, as bra!!!
Författare: Kristina Ohlsson
Men nu måste jag sova:)
Hejdå & Godnatt
// Wilma Davidsson 2015

Av Wilma Davidsson - 17 januari 2015 10:10

nu har jag precis vaknat.
Solen skiner och det betyder att jag är glad. SOL=WILMA GLAD.....
Hoppas det är varmt också.
I eftermiddag klockan 16.30 ska jag till min pappa, Way?
Jo!, för att mamma skulle på en fest ikväll, då skulle man klä ut sig till någon ( mamma ska vara Madonna)
Jag hoppas i alla fall att pappa har godis hemma ikväll. Igår var jag inte på ridningen för att jag skulle inte hinna för att dom hade bytt tider.
Så jag han inte då:/
Jag var på Emilias kalas igår det var klockan: 18.30-21.30
Men nu ska jag nog snart gå upp och äta lite frukost.
Godmorgon:)

Det gick inte att ladda upp någon bild just nu. Så ni får klara er utan bild idag. (Kanske kommer ikväll?)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards