Blommstar

Alla inlägg under juli 2013

Av Wilma Davidsson - 31 juli 2013 13:16

Nu är jag med Ella ju. Vi var och klappade sex små katter. Det var kul. Vi var där i ungefär tre timmar.

Av Wilma Davidsson - 31 juli 2013 09:43

Idag så har inte jag så mycket att skriva om. Men vi kanske ska göra någon ting idag. Jag kanske kan vara med Ella idag vi får väl se. Det gick  . Vi ska va till kl.15:00

Och hon kommer och hemmtar mig snart. PUSS/HEJ  //Wilma 

Av Wilma Davidsson - 30 juli 2013 15:57

Min data fungerade hos min mamma igen men när jag kom hem till så pajade den igen. Det går inte ens sätta på den?

Men i alla fall, Idag så har jag varit hos min farmor och farfar. Vi firade min farfar och min pappa.

Också var jag ju med Sussi...

Nu så har jag ätit pannkakor.

Jag har också klipt av mig håret så jag har bara till axlarna.

Om ni vill att jag ska skriva något särskilt så kan ni skriva en kommentar till mig?...

Eller om ni vill att jag ska svara på några kommentarer, Som ellexempel vilken min favorit färg är. Det är blå.

Jag vill att så många som möjligt ska följa mig. Så säg hjärna till några kompisar om min blogg.

Jag kommer faktist inte blogga mer idag. Men i morgon innan 13:00 ska jag blogga. Hejdå Puss/Hej!!  //Wilma  

Jag är stolt över min blogg...

Av Wilma Davidsson - 29 juli 2013 11:21

Nu har ju lovet gott så snabt. Men jag längtar lite till skolan, för då får jag se vårt nya klassrum.

I alla fall jag vaknade jag för en stund sedan och nu ska jag äta frukost mm...


puss/kram  //Wilma  

Av Wilma Davidsson - 23 juli 2013 11:13

Nu är det änkligen semester. Badar och LEVER LIVET!!!  

Saknae också min bästa kompis Ebba!  

Nu bloggar jag ju. Men när jag inte bloggar så är jag med kompisar.

Om man vill att jag ska bogga om olika saker helatiden skriv då en komentar.

Jag har haft det lite svårt med att blogga du på låvet men ska försöka.

Ska fixa till mig nu!

För nu ska jag in till sentrum....

Men ska blogga mer sen hoppas jag!!!!!!!!!!!!!  

Av:Wilma!

Blogg:Blommstar!

Av Wilma Davidsson - 2 juli 2013 10:02

Nu så bloggar jag från min mobil. Jag fyller år om 6 days. Och jag fyller ju 10år. Jag kommer nog inte skriva så mycket mer på sommalovet.


HEJDÅ PUSS HEJ!!!!!

Av Wilma Davidsson - 1 juli 2013 16:04

Fyller 10 år om 7 dagar jippi joppi doo
HEJDÅ!! PUSS KRAM!!:)10 10 10 10 10 ÅR

Av Wilma Davidsson - 1 juli 2013 15:55

Är med Ebba. Kul....
Vi har kört vattenkrig :):)
Och nu har vi duschat...
Hejdå puss hej!!!!!

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards