Blommstar

Alla inlägg under november 2014

Av Wilma Davidsson - 28 november 2014 23:00

Hej! Nu är jag i Danmark.
Eftersom jag är utomlands så kan jag inte ha så bra internet.
Men det blir i alla fall ett inlägg.
Nu ska jag sova.
Jag är på Lalandia.
Jag är här med Mamma, Erik, Louise, Matilda, Eddie, Anton och Claes.
Känns roligt och pirrigt för morgondagen.
Men nu ska jag sova.
Godnatt:)

Av Wilma Davidsson - 27 november 2014 22:56

Ska till Danmark imorgon och då ska jag också blogga ett långt inlägg.
Jag har aldrig varit på Lalandia.
Hejdå & Godnatt

?

Av Wilma Davidsson - 21 november 2014 23:36

Idag har jag varit i skolan.
Idag brukar jag ju rida men dom hade flyttat det till söndag den 23/11-14 klockan 11.15
Jag har bara slappat, läst och varit på Gränden.
Nu ska jag sova, jag är i alla fall ganska trött.
Är det bara jag som blir arg och ledsen när jag är trött:)
Idag är den första dagen 2014 som jag ser att det står -1c på appen där man ser vädret.
Jag gillar mer sommaren.
Det är bara 29 dagar tills jag åker till Mexico.
På vintern blir alla vitare men jag blir ju brunare:)
Nu har jag i alla fall gjort ett inlägg, jag vet inte om det är så långt men jag har i alla fall gjort ett.
Nu ska jag sova.
Godnatt & Hejdå?

Ljuset slocknade?

Av Wilma Davidsson - 19 november 2014 21:42

Idag har jag varit i skolan, i stallet i Kävsjö, Varit med Edonisa.
Nu är jag i alla fall trött och vill sova.
Så nu skriver jag det ennu en gång.
Hejdå & Godnatt?
*Nu släktes lampan?*

Det börjar bra:)

Av Wilma Davidsson - 14 november 2014 22:13

Ikväll har jag varit på disco.
Det var kul.
Nästa år ska jag ha disco:)
Jag red inte idag för jag ville häldre gå på disco.
Det här blev inte så långt inlägg men jag är faktist trött.

Av Wilma Davidsson - 11 november 2014 21:54

Nu idag har jag varit med Ebba, igår var jag på stan med min kompis Ida.
Imorgon ska jag vara med Emilia, på fredag ska jag vara med Emilia, Ebba, Tanja, Ida och jag.
Men nu aka jag sova.
Godnatt

Av Wilma Davidsson - 10 november 2014 06:11

Nu har jag vaknat.
Idag ska jag vara med Ida.
Jag sitter i min säng och bloggar.
Ha en bra dag, jag måste göra mig färdig nu.
Hejdå!

Av Wilma Davidsson - 7 november 2014 18:19

Idag har jag varit i skolan, med Emilia, ridit och duschat.
Jag ska läsa lite, bara kanske.
Men nu sitter jag i min storebrors nya bil.
Det är hans 3 bil, den är vit och en Volvo.
Idag red jag på Nala, det hade ramlat av 2 människor på henne idag vad jag vet.
Jag ramlade i alla fall inte av. Jag vill inte skryta: Jag kan rida bra.
Jag är inte bäst.
Ikväll ska jag äta hembakad pizza.
Men jag har inte så mycket mer att blogga om.
Det här var då mitt långa inlägg.
Hejdå:)!!!

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards