Blommstar

Alla inlägg under oktober 2013

Av Wilma Davidsson - 31 oktober 2013 21:21

Nu så har jag fått tillbaka min tandstälning hatar verkligen den. Jag har även varit på tv ikväll och sen innan det så var jag och Ella.A inne i stan jag ska försöka lägga upp bilder på det jag har köpt. Puss & Kram // Wilma Davidsson<3 hejdå!!:)

Av Wilma Davidsson - 30 oktober 2013 18:01

Idag så ska jg sova över med min kompis Ella.A
Ska bli så kul, hon är redan här:)
Jag ska bara blogga lite snabbt. Imorgon så ska jag få en ny tandstälning kl.10:00
Imorgon så ska jag också gå med min kompis Ella på stan här i Värnamo.

Av Wilma Davidsson - 29 oktober 2013 19:23

Nu så har vi kommit hem. Men Louise är på tonnor ikväll. Ville bara skriva att jag har kommit hem och är okej. Ska vara ensam hemma imorgon så jag kommer väl hitta på något roligt på egenhand. Ska snart äta lite kvälls mat. Bara kanske lägger upp en bild på maten jag ska äta. Hejdå
Puss & Kram

Av Wilma Davidsson - 28 oktober 2013 17:55

Idag så har jag varit och badat i övik var jätte kul. Vi skuttade och hoppade, det fanns en väldigt fin och rolig rudsikana. Jag kommer att lägga ut lite bilder när jag he badat eller typ. Jag hade så kul så jag tog ingen bild på mig i vattnet men på badhuset!!:)

Louise tog en bild på mig:)

Ingång först och sedan på ett arkivarie?!!

Först ett arkivarie och sedan vår bil.

Och det var allt jag hade gjort idag. Men vet ni jag har köpt? Jag har köpt en sprillans ny jacka. En vinter jacka den är så fin jag kan lägga ut en bild på mig och min jacka sedan!!:)

Av Wilma Davidsson - 27 oktober 2013 21:51

Nu så ska jag sova blev lite trött men gör nog ingenting att jag går och lägger mig lite tidigt. Men jag ville bara skriva GodNatt. Imorgon så ska alla mina kusiner och min familj åka till badhuset i Övik. Hejdå det var väl allt för denna bloggningen puss & kram!!

Av Wilma Davidsson - 26 oktober 2013 22:23

Nu så ska jag bara blogga lite snabbt jag vill att alla ska få sova sött. Jag ska åka hem från min moster på tisdag:(!! Men på måndag så ska vi i alla fall åka till ett badhus i övik. Men ville bara skriva GodNatt!!:)

Av Wilma Davidsson - 25 oktober 2013 23:17

Nu så ska jag bara skriva GodNatt, jag har i alla fall kommit till hotellet och är redo att sova hejdå!!!!!:)??

Det är mycket snyggare än vars det är!!!!:)

Av Wilma Davidsson - 25 oktober 2013 19:09

Nu så är jag på väg till min moster. Vi ska åka 92 mil:( jobbigt, så himla jobbigt.
Men jag har lite batter och jag ville bara skriva att jag var påväg till mina kusiner och min moster. Vi ska sova i ett hotell, sedan ska vi åka och sova i ett anat hotell. Kanske bara skriver GodNatt och lägger ut en bild!!:)
Är framme om 10!!!:/ timmar UTTRÅKAD!!!!:):)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards