Blommstar

Alla inlägg under juni 2014

Av Wilma Davidsson - 22 juni 2014 10:40

Nu så är jag på väg till Gransammarkand och där ska jag shoppa idag, dom som ska med är Samuel, Louise, Camilla och jag.
Men i alla fall så ska jag på UV läger, åker = tisdag, kommer hem = fredag kväll. Så om ni undrar varför jag inte kommer blogga då så vet ni varför. Man får inte ha med sig någon telefon.
Puss & Kram // Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 15 juni 2014 18:31

Hej! Nu så har jag ätit en våffla.

Jag ska äta kvällsmat om ungefär 1 timme och 30 min.

Idag så har jag mublerat om mitt rum lite, städat lite med.

Igår så var jag på bröllop.

Förra året så gifte min kusin sig och detta året gifte min andra kusin sig, dom är syskon.

Undra vem det blir nästa år? 

Men i alla fall så har jag faktist glömt bort att jag faktist har en blogg, så ja jag har liksom glömt att blogga på typ hela förra veckan.

Men förra söndagen i alla fall så var jag i Ullared och shoppade lite med min mamma och min syster.

I fredags så fick jag sommarlov tillslut.

Jag gillar faktist skolan, men jag tror nog att alla som går i skolan vill ha lite lov då och då eller hur?

Om ni undrar vad jag gör just nu så sitter jag ju och bloggar soklart, men jag lyssnar också på musik.

I nästa inlägg så kommer jag nog att ha en ASK WHILE.

Nu så tror jag nog att jag fått med allt.

Hejdå pöösss...:)!!


JAG TYCKER ATT DET ÄR LÄSKIT ATT DEN FOTTFARANDE ÄR HEL OCH ATT DEN KYRKAN ÄR 20 METER BORT FRÅN MITT HUS PÅ ETT UNGEFÄR  

Av Wilma Davidsson - 5 juni 2014 17:46

Nu så ska jag på kalas hos Stina, ska bli kul.
Vi ska grilla och ja mer har hon inte sagt.
Det är klockan 18.00-21.00, har ingen skola imorgon.
Innan kalaset så har jag varit och fixat till mig med Ida:)
Bild

Av Wilma Davidsson - 4 juni 2014 19:37

Idag så har jag varit i Värnamo med Ellen, Hanna och Camilla.
Det har varit en rolig dag idag.
Igår så hade vi på min skola friidrottsdag.
Idag så har jag i alla fall träningsvärk i låren?.
Imorgon så kommer det en ny tjej till min klass, hon ska bara hälsa på men hon ska börja på höstterminen. Jag vill inte skriva hennes namn i fall hon inte vill det.
Men ni får ha det al bra så länge. Pöss
// Wilma Davidsson

Ska äta kvällsmat nu.
HEJDÅ?

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards