Blommstar

Alla inlägg under mars 2014

Hm?

Av Wilma Davidsson - 28 mars 2014 22:39

Nu så är jag hos min mamma. Men min mamma är inte här nu, hon är på väg hem. Mamma kommer klockan 03.00
Men ja nu så undrar ni kanske vem jag är med?
Jag är med min storebror Erik.
Men aj ska snart sova har varit en rolig dag.
Jg red ju dig, men det var inte en vanlig ridlektion. Vi satt en och en på Lukas en häst, vi travade, skrittade och galopperade. Vi hade inte stygbyglar eller tyglar inte Enna en sadel, vi satt på en liten duk kan man säga , där på satt det 2 handtag. Jag galopperade utan att holla i händerna och fötterna en stund i galoppen. Det vr kul. Sedan hade vi teori och efter det så åkte jag hem till pappa och duschade där. Sen åkte jag och Erik buss till Värnamo och sedan gick vi hem. Det var långt tyckte jag, men vi köpte godis på vägen.

Av Wilma Davidsson - 26 mars 2014 20:18

Nu så har jag ju inte bloggat på väldigt länge. Men jag har faktiskt haft fullt upp, jag måste plugga vara ute lite läsa, och alla sporter. Im sad!
Men nu så ska jag kolla lite på tv. Så ja, jag vet inte vad jag ska skriva åt men jag kanske kan skriva om mina mobil skal. Jag ska köpa ett mobil skal, men jag vet inte vilket. Har kollat mycket men har inte hittat något som jag verkligen gillar.
Men ska kolla på tv nu så ja.
Hejdå
// Wilma Davidsson
Puss & Kram?

Bra

Av Wilma Davidsson - 18 mars 2014 20:48

Nu så här jag ätit kvällsmat. Det var gitt.
Men i alla fall så ska jag ta några fina bilder denna veckan, vi får se om dom kommer upp på bloggen eller inte. I då fall beror det på tt jag inte hinner, att jag inte pallar, för att jag inte vill.
Så ja, ni får ha en bra dag imorgon.
Hejdå
// Wilma Davidsson?

Av Wilma Davidsson - 17 mars 2014 21:55

Allt blev vist frågetecken men det gör inget godnatt.

Av Wilma Davidsson - 17 mars 2014 21:52

Nu så har klockan blivit lite för mycket för mig egentligen men jag stannar uppe tills min mamma kommer hem. Men i alla fall så har jag gjort mina läxor idag, känns så skönt att vara klar med alla läxor. Men jag skulle bara blogga snabbt så ja. Men jag kommer nog inte blogga i morgon på tisdag eller på onsdag och kanske inte på torsdag heller. Men gå ändå in och titta ibland, vem vet jag kanske har bloggat?
Av: Wilma Davidsson??

???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
???????????
Jag har ritat Sverige med hjärtan:)
Godnatt allihop!

Av Wilma Davidsson - 3 mars 2014 13:17

Idag så har jag studiedag, jag och min mamma ska åka till Ullared.

Där så ska vi kanske köpa en ridväst till mig ?

Men vi får väl se, när jag har varit i Ullared/ Gekås så kan jag göra en haul video.

Men dom senaste gångerna jag har försökt att lägga upp en video på bloggen så fungerar det inte.

Men jag ska försöka i alla fall.

Jasg kanske kan försöka att ta några bilder och sedan lägga upp på bloggen.

Men nu så måste jag åka.


Hejdå

      Puss & Kram 

                // Wilma Davidsson


                   

Av Wilma Davidsson - 2 mars 2014 16:52

Nu så ar jag i alla fall kommit hem, och jag har kollat på tv och handlat jordgubbar. För att jag och min mamma ska göra jordgubbspaj.

Men bloggar ju nu och jag skulle vilja berätta lite om vad vi har gjort på Junior Ranger.

Så vi har gjort....

Ett orrslätt,

Sovit,

Ätit,

Skojat,

Lagat mat,

Kollat på film,

Fått en tröja.

OM ni vill få reda mer om Junior Ranger så kan ni ställa några frågor till mig, så kan jag svara sedan på dom.

Äm..

Det är så här att jag skulle ju vara inne säskilt mycket på min blogg förra månadern, och nu så har ju den månaden gått så jag kommer inte svara lika mycket på allas kommentarer, men i alla fall så ska jag kolla in på bloggen . Men bara inte lika ofta.

Men nu så ska jag väl göra något annat så ja, ni får väl ha det så bra så länge.

Hejdå   Puss & Kram    // Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 1 mars 2014 22:08

Nu så är jag på Kittlakull. Det här varit en lyckad dag idag.
Jag och Clara Ljung är dom enda tjejerna på Junior Ranger, men där är endå kul här. Men i alla fall så ska jag sova nu eller i alla fall krypa ner i sängen, men ni får ha det så bra. Det bara kanske kommer ett till inlägg inorgon, men jg vet inte riktigt men kanske.

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards