Blommstar

Alla inlägg under augusti 2014

Av Wilma Davidsson - 28 augusti 2014 19:56

Jag har inte bloggat på länge men jag har fel så att jag får helt änkelt börja nästa väcka tror jag.

haft fult upp nu med skol starten.

Imorgon så ska jag i alla fall rida och kanske gå på gränden.

Jag var ihop med Adam i 9 månader och 27 dagar men sedan så tog det stopp.

Nu så är jag ihop med en kille som flyttar till Värnamo imorgon eller hans sista skoldag är imorgon så att vi ska ha en liten överasknigsfest för honom. Han heter Pontus.

Ikväll så duschade jag och jag ska äver duscha imorgon efter ridningen.

Jag vet inte vilken häst jag kommer att få men jag hoppas att det blir Zimsa eller Queen.

Igår så tog jag skol foto med min klass och mig själv.

Jag ska ju börja spela piano, jag skulle ha börjat denna väckan men så blev det inte för att det hade uppstott ett problem

så att jag får börja spela piano nästa väcka får vi hoppas.

Men nu så moste jag i alla fall titta på tv.

Bloggar kanske imorgon kväll eller morgon på morgonen.

Hejdå!!:)

                  Av: Wilma Davidsson


Av Wilma Davidsson - 15 augusti 2014 10:17

Idag så ska jag ju rida i Stackebo med Emilia, jag vill ha Zimsa idag men det kommer jag nog inte att få. Zimsa är den snällaste hästen i hela Stall Stackebo, så många vill ha henne.

Men nu så sitter jag vid datorn och äter frukost, jag lyssnar på Amy Diamond nu.

Ska äta upp min frukost och cykla till stallet nu.

                                                  
                              Hejdå

                                                  
                   Av: Wilma Davidsson


  

Av Wilma Davidsson - 14 augusti 2014 13:29

Hej!Nu så ska jag visa vad jag köpte igår.

Parfym HAVE FUN
Från H/M
40kr

Suddgummi
Från Arvids Bokhandel
10kr

Geléhallon
Från Åhléns
29kr

Puder
Från e.l.f
45kr

Hejdå:)
Ha en bra dag!

Av Wilma Davidsson - 14 augusti 2014 12:33

Hejsan! Nu så har jag varit vid hästarna och i stallet i Kävsjö.

Jag var ju med Tanja på stan i Värnamo igår, där köpte jag= En parfym HAVE FUN, Gellehallon, ett puder från e.l.f och ett suddigum.

Sen idag så ska jag till hästarna och stallet en gång till eller 2?.

Jag kommer att lägga upp en bild på varje sak jag köpte igår i ett annat inlägg, för att jag kan inte ladda upp bilder på min dator redigt en, för att jag förstår inte allt på datorn.

Jag lyssnar nästan alltid på musik medans jag bloggar och idag så har jag lyssnat på Whitney Houston, Carola, Lena Philipsson och nu så lyssnar jag på Amy Diamond.

Imorgon så ska jag vara med Emilia och sen vid klockan 4 så ska vi åka till Stackebo som ligger lite utanför Gnosjö där ska vi rida.

Nu på sommaren så har det vait uppehåll för att många åker på semester då.

Men nu imorgon så börjar det, det är så pirrit för att man vet inte vilken häst man ska få

 då.

Men nu så har jag inte så mycket mer att blogga om så ni får väl ha det så bra så länge.:)

Jag kommer att blogga imorgon efter att jag har ridit, det är på kvällen klockan u ngefär 7 eller något men inte senare än 7:30= Halv åtta.

                                                  
                      Av: Wilma Davidsson:)

Av Wilma Davidsson - 14 augusti 2014 12:33

Hejsan! Nu så har jag varit vid hästarna och i stallet i Kävsjö.

Jag var ju med Tanja på stan i Värnamo igår, där köpte jag= En parfym HAVE FUN, Gellehallon, ett puder från e.l.f och ett suddigum.

Sen idag så ska jag till hästarna och stallet en gång till eller 2?.

Jag kommer att lägga upp en bild på varje sak jag köpte igår i ett annat inlägg, för att jag kan inte ladda upp bilder på min dator redigt en, för att jag förstår inte allt på datorn.

Jag lyssnar nästan alltid på musik medans jag bloggar och idag så har jag lyssnat på Whitney Houston, Carola, Lena Philipsson och nu så lyssnar jag på Amy Diamond.

Imorgon så ska jag vara med Emilia och sen vid klockan 4 så ska vi åka till Stackebo som ligger lite utanför Gnosjö där ska vi rida.

Nu på sommaren så har det vait uppehåll för att många åker på semester då.

Men nu imorgon så börjar det, det är så pirrit för att man vet inte vilken häst man ska få

 då.

Men nu så har jag inte så mycket mer att blogga om så ni får väl ha det så bra så länge.:)

Jag kommer att blogga imorgon efter att jag har ridit, det är på kvällen klockan u ngefär 7 eller något men inte senare än 7:30= Halv åtta.

                                                  
                      Av: Wilma Davidsson:)

Av Wilma Davidsson - 14 augusti 2014 12:33

Hejsan! Nu så har jag varit vid hästarna och i stallet i Kävsjö.

Jag var ju med Tanja på stan i Värnamo igår, där köpte jag= En parfym HAVE FUN, Gellehallon, ett puder från e.l.f och ett suddigum.

Sen idag så ska jag till hästarna och stallet en gång till eller 2?.

Jag kommer att lägga upp en bild på varje sak jag köpte igår i ett annat inlägg, för att jag kan inte ladda upp bilder på min dator redigt en, för att jag förstår inte allt på datorn.

Jag lyssnar nästan alltid på musik medans jag bloggar och idag så har jag lyssnat på Whitney Houston, Carola, Lena Philipsson och nu så lyssnar jag på Amy Diamond.

Imorgon så ska jag vara med Emilia och sen vid klockan 4 så ska vi åka till Stackebo som ligger lite utanför Gnosjö där ska vi rida.

Nu på sommaren så har det vait uppehåll för att många åker på semester då.

Men nu imorgon så börjar det, det är så pirrit för att man vet inte vilken häst man ska få

 då.

Men nu så har jag inte så mycket mer att blogga om så ni får väl ha det så bra så länge.:)

Jag kommer att blogga imorgon efter att jag har ridit, det är på kvällen klockan u ngefär 7 eller något men inte senare än 7:30= Halv åtta.

                                                  
                      Av: Wilma Davidsson:)

Av Wilma Davidsson - 12 augusti 2014 19:13

Hej! Nu så är Tanja här igen,för at vi ska sova över. Imorgon så ska vi vara på stan i värnamo. Tanja har en blogg som heter www.TanjasBeauyt.Bloggsport.se

Men jag ville bara säga det. Jag kanske kommer att lägga upp bilder på va jag har köp imorgon kväll.

Men i alla fall så ska jag och Tanja/vi gå och ta en glass nu.

Hejdå!!:) Av:Wilma Davidsson#############

####################################

Vgd

Av Wilma Davidsson - 11 augusti 2014 22:23

Jag vet att jag alltid börjar att skriva Hej i ett inlägg, men inte idag.
Idag så har jag varit hos min kompis Ida, vi cyklade, köpte godis, lekte med Barbie och sminkat varandra. På fredag så ska jag och min kompis Emilia börjar rida igen för att det har varit uppehåll på sommarlovet, ridningen börjar på fredag.
Men nu så måste jag i alla fall sova men ni får ha det bra. Av: Wilma 2014

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards