Blommstar

Alla inlägg under juli 2014

Av Wilma Davidsson - 28 juli 2014 21:55

Hej! Nu så är jag på älgrunda med min pappa och Louise, Louise övningskör. Klockan är 21:48 just nu.
Vi har sett 2 älgar, 3 Harar och 13 Rådjur.
!!Tack och Hej!!

[Bild]

[Bild]

Bra kört Louise!:)

Av Wilma Davidsson - 23 juli 2014 22:35

Hej! Nu så ska jag gå och lägga mig, jag sover i ett tält i trädgården.

Men i alla fall så ska jag gå och lägga mig så ni får ha det så bra.

Godnatt allihopa.


Av Wilma Davidsson - 22 juli 2014 22:33

Nu så bloggar jag från en dator som inte är min.

Men i alla fall så har jag ridit på en häst som var 1,69 m i mankhöjd.

Det var något nytt för mig, jag har aldrig i hela mitt liv ridit på en sån stor häst.

Men jag ville bara berätta lite om vad jag har gjort idag.

Om ni vill ha smink, sport, hästar, design eller bakverk.

Men det var allt för idag.

                                              

                                               // Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 20 juli 2014 16:42

Nu sitter jag i bilen på väg hem från Öland. Har varit väldigt kul här på Öland.
Jag har ätit på Mc Donalts innan, men det har i alla fall varit väldigt kul på Öland. Vissa kanske undrar vart jag är för någonstans på Öland, jag är på Böda Gården som ligger bredvid Böda Sand. Men ni får ha det så bra.
Hejdå?
// Wilma Davidsson

Jag vill ha så många eos:(
eos = Läppsyl...

2

Av Wilma Davidsson - 17 juli 2014 23:26

Jag kommer att blogga 2 gånger pär vecka och jag vet att jag här glömt blogga nu på sommaren. Jag har fullt upp.
Idag så har jag varit på Böda Sand på Öland och där fick jag se Markoolio för första gången helt på riktigt ( var på konsert)
Men ska sova nu hejdå??
// Wilma Davidsson

Av Wilma Davidsson - 10 juli 2014 12:56

Nu så bloggar jag från min nya egna dator, denna datorn fick jag i tisdags den 8/7 på min födelsedag.

Jag har egentligen inte så mycket att blogga om, jag ville bara blogga lite:)

Idag så ska jag i alla fall åka och bada i havet med mina kusiner, jag badade 2 gånger i havet igår, en gång på eftermiddagen och en gång till på kvällen klockan 9 ungefär.

Jag ska åka hem från Ö-vik i morgon bitti.

Men ja, det var väl allt för denna förmiddagen, jag kanske bara kommer att blogga mer idag men gå in på min blogg ikväll igen och se om jag har bloggat mer då:).

Men ni får väl ha det så bra då så kanske vi hörs senare idag:)

       

                                                // Wilma Davidsson 



Av Wilma Davidsson - 8 juli 2014 16:37

Hej! Idag så fyller jag 11år.
Idag så har jag varit och badat i Örnsköldsvik, det var kul.
Här kommer lite bilder från dagen.
// Wilma Davidsson??

På väg till badhuset:)

Jag ville inte ta kort inne för att jag kan tappa min telefon i vattnet eller ramla, det finns ju folk som inte vill vara med på bild och för att jag inte orkade:).
Jag ville ha kul i stället?, det är ganska jobbigt att ta bilder hela tiden.

Av Wilma Davidsson - 7 juli 2014 15:18

Nu så är jag i Örnsköldsvik hos mina kusiner.
Åkte hela 100 mil på ett ungefär något på 90 mil i alla fall.
Igår så hade vi kalas hemma, vi firade min pappa och min farfar. Det var kul:)
Idag så ska vi in till stan eller var man kan säga vi ska i alla fall till H/M och sånt ni vet.
Men i alla fall så fyller jag år imorgon.
!!!!GRATTIS WILMA 11ÅR!!!!
Men ni får väl ha det så bra i alla fall:)
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????
??????????

SWEDEN?????
SWEDEN?????
SWEDEN?????
SWEDEN?????
SWEDEN?????

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards