Blommstar

Alla inlägg under maj 2014

Av Wilma Davidsson - 29 maj 2014 18:57

Nu kommer lite bilder hur det såg ut där.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Det var alla bilder jag tig från dagen. Här duschat nu och är redo för kvällen.
???

Av Wilma Davidsson - 29 maj 2014 11:37

Godmorgon allihop, idag så ska jag, min pappa och min kompis Tanja åka till Highchapparall.
Denna natten så har jag sovit över med Hanna.
Men ni får ha det så bra så länge pöss ,
Kommer bilder ikväll/eftermiddag.

Hay

Av Wilma Davidsson - 28 maj 2014 21:52

Haj bloggen!
Nu så är jag hos Hanna, vi ska sova över idag tills imorgon.
På fredag så ska jag till Liseberg som sagt. Med Hanna, Camilla, Louise, pappa och jag:)
Men ni får ha det så bra så länge?
Pöss??

Inte jätte snygg bild men spela roll?

Av Wilma Davidsson - 28 maj 2014 14:50

Nu så har jag slutat skolan.
Jag väntar nu i hillerstorp på att bussen ska komma.
Jag badade i en sjö igår jag simmade och hoppade, det var varmt där.
Men i alla fall så vill jag lägga upp videos på bloggen men det går aldrig.
Varför?
Men ni får ha det så bra så länge.
Bloggar kanske 1 gång till idag i alla fall?

Av Wilma Davidsson - 24 maj 2014 10:03

Nu så har jag vaknat, eller jag ar suttit vid datorn i 30  min.

Idag så ska jag till mn kompis fninel kommer upp bilder på dagen idag.

Idag så ska jag inte bara till min kompis jag ska också på Kanivalen i Värnamo.

Jag vill träffa mina fäns eller dom som läser min blogg någon gång.


Det här är en bild från Junior Ranger!

Jag är tjejen i mitten:)

Men ni får ha det så bra hejdå Pöss

      // Wilma Davidsson




Av Wilma Davidsson - 24 maj 2014 10:03

Nu så har jag vaknat, eller jag ar suttit vid datorn i 30  min.

Idag så ska jag till mn kompis fninel kommer upp bilder på dagen idag.

Idag så ska jag inte bara till min kompis jag ska också på Kanivalen i Värnamo.

Jag vill träffa mina fäns eller dom som läser min blogg någon gång.


Det här är en bild från Junior Ranger!

Jag är tjejen i mitten:)

Men ni får ha det så bra hejdå Pöss

      // Wilma Davidsson




Av Wilma Davidsson - 23 maj 2014 13:55

Nu så är jag med min kompis Emilia.
Sedan klockan 17.00 så ska jag rida med Emilia i Stackebo. Det ligger utanför Gnosjö. Pöss

Vad gör ni idag= kommentera?

Av Wilma Davidsson - 10 maj 2014 23:03

Nu så ska jag sova.
Jag ska sova hos Ella, är kul.
Men i morgon så ska jag i alla fall till min mamma.
Ja, jag har inget mer att blogga om igentligen.
Så ni fär ha det så bra så länge.??

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards