Blommstar

Alla inlägg under september 2013

Av Wilma Davidsson - 29 september 2013 20:42

Nu så har jag varit ute och cyklat. Nu så äter jag kvällsmat mm. Det är så gott är forttfarande hungrig. Nu så bjuder jag på en liten Bild!:) Hoppas att ni gillar den... Hejdå lovar att skriva GodNatt sen ok Pöösss!!!!:)??

Av Wilma Davidsson - 27 september 2013 13:00

Nu bloggar jag lite snabbt. Jag skulle bara säga Hej! och att jag har kul och att jag ska rida i Stackebo. ,Men nu så ska jag i alla fall bloga på min andra blogg www.LoveHorses2014.Devote.se

Av Wilma Davidsson - 24 september 2013 19:12

Idag så har jag och Ella.A varit. Dt var kul. Vi cyklade och kollade på tv. Sedan så åkte jag till skolan, för att jag skulle?
Gå på föräldramöte. Det gick snabbt tyckte jag i alla fall. Jag har ju inget särskilt att blogga om idag med på min andra blogg www.LoveHorses2014.Devote.se . Jag ska blogga på den bloggen på fredag. Hejdå det var allt för idag kanske bloggar lite sen. Men bara kanske. Pöösss!!:):)?

Av Wilma Davidsson - 23 september 2013 21:27

Nu så ska jag sova GodNatt!!:)?

Av Wilma Davidsson - 23 september 2013 20:56

Nu så är jag hos min pappa. Förlåt mig att jag inte har bloggat på gätte länge. Jag har en sak jag vill berätta för alla ni som kollar på min blogg, Det är att jag har börjat sälja Jultidninhar. Jag är på mivå 7. Jag kan vinna en Samsung platta. Jag ska ha Origentering i morgon på tisdag allts. Jag ska också ha föräldra möte. Efter Origenteringen så ska vi bada i Gnosjö simmhall. Det ska nog bli gätte kul. Hoppas att ni gillade min bild jag la ut för en liten stund sen. Stella har varit ute nästan hela dagen så nu har hon kommit in hit till oss andra. Det känns mycket bättre. På fredag så ska jag till min mamma. Jag har ju min IPhone 3Gs nu så mina mobil skal har kommit nu. Dom var gätte mina/snygga tycker jag i alla fall. Nu så kollar jag på ett pogram som handlar om Kina. Jag ska snart gå och lägga mig.
Stella är ganska trött men kan inte somna helt. Hon hör hela tiden någonting så att hon öppnar ögonen. Men det var typ allt för idag skriver nog godnatt. Men när manklappar Stella så somnar hon nästan:)
Hejdå Pöösss!!:):)?

Jag hoppas att ni kan sova gott i natt Hejdå.

Av Wilma Davidsson - 20 september 2013 16:35

Nu så har jag och Emilia ridit. Jag red på Ezmeralda och Emilia red på Simsa. Det var kul. Jag blev besviken på Ezmeralda. Hon löd inte mig så nu har jag skav sår på fingrarna och händerna. Nu så ska jag bara hem och duscha och klä på mig, Sen drar jag till Gränden. Jag ska vara där med Tanja, Pontus, Amir. Ska lägga ut en bild nu eller rättare sakt snart Hejdå Oöösss!!:):)

Av Wilma Davidsson - 20 september 2013 15:07

Nu så ska jag och Emilia rida i Stackebo. Jag ska lägga ut en bild på när jag rider. Nu så har jag fått min IPhone 3Gs. Jag har börjat sälja Jultidningar i år. Hejdå måste fixa till Hästen nu.

Av Wilma Davidsson - 15 september 2013 07:37

Nu så har jag vaknat. Nu så ska jag upp ur sovsäcken. Hejdå/Pöösss:):):)

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards