Blommstar

Alla inlägg under augusti 2013

Av Wilma Davidsson - 31 augusti 2013 09:33

Nu så har jag vaknat upp ur en dröm. Jag ska vara med Ida idag och jag är redan klar jag har borstat tänderna och ätit men inte klätt på mig mina kläder en. Så nu bloggar jag från Ipaden i bara nattlinne. Men jag ska ta på mig mina kläder nu. Jag har en ny blogg som jag ska ha i skolan. Den är inte riktigt färdig än. Men jag ska skriva vad den heter så snabt jag kan så att ni kal följa den och läsa den. Den ska handla om hestens dela och vad sadlen sitter och vad allting heter. Men det var allt för idag



Hejdå Pöössss:D

Av Wilma Davidsson - 30 augusti 2013 21:49

Idag så har jag varit pch ridit. Jag rider på Farids. Hon är jätte fin/gullig.
Nu så kollar jag på tv...

HEJDÅ:D

Av Wilma Davidsson - 28 augusti 2013 20:24

Idag har jag varit med Ebba, Ida, Ella. Det var kul. Nu sitter jag vid Ipaden och tv. Hejdå Puss/Hej // Wilma.D :D

[Bild]

Vi

Av Wilma Davidsson - 25 augusti 2013 11:35

Jag och Stella är väldigt trötta idag. Stella sover redan men jag bloggar och spelar spel på Ipaden. Jag vill åka på bio idag. Vi kanske ska göra det. Men jag har typ redan kollat på alla filmer. Ni som gillar roliga filmer har jag ett tips till kolla på Ted. Det är en nalle som beter sig som en man. Hanns bästa kompis är en riktig meniska. Ted som är nallen i filmen blir kinappad av ett bar killar. Ted är ju en speciel nalle . Han lever, Teds arm åker av då dör Ted men när hanns bästa vän syr ihop armen igen så lever han. Hejdå hoppas att ni vill kolla på den och att ni tycker den är rolig!!:)





Puss/Kram/Hej // Wilma.D :D :D :D

Av Wilma Davidsson - 23 augusti 2013 22:32

God natt pöss!!!!!

Av Wilma Davidsson - 21 augusti 2013 15:03

Nu så åker jag hem till Värnamo!!:)

Jag har väldigt ont i mitt huvud men jag har alvedon men jag är nog bara lite törstig. Hejdå



Puss/Kram // Wilma.D

Mat

Av Wilma Davidsson - 20 augusti 2013 21:13

Nu så har jag ätit kvällsmat och ska sova!!
Pöss/Hej // Wilma

Av Wilma Davidsson - 18 augusti 2013 21:12

Nu så ska jag gå och lägga mig. Godnatt pöss/Hej // Wilma

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 11 år och jag gillar att blogga, baka, rida, smink, kläder, Gymnastik, Lyssna på musik, Vara med kompisar, dansa och att vara speciell.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards